Exista iubire si goliciune...nimic altceva

Ce faci cand esti inconjurat de diferit?

Acel sentiment in care logica si studiul iti dau dreptate, iar ei, restul, te accepta dar sunt convinsi de logica si studiul lor, si cred ca tu gresesti. Sunt multe feluri in care poti ignora, poti accepta, te poti conforma sau poti riposta. 
Asa a inceput si la mine, cu de toate. Dar cum pot vorbi despre ce nu inteleg?  Traiesc inconjurata de oameni carora nu le este rusine de ce sunt, care mai presus de orice in lumea asta, trag cu dintii de cea ce cred. 
Am doua prietene dragi care sunt musulmane, doua persoane total diferite, dar cu amandoua m-as lua de mana pentru a schimba lumea.
Am invatat sa iubesc si sa accept dincolo de bariere...pana la urma nu asta a facut si Isus? 
Am vazut ca a pune etichete si a asculta de oameni...e neimportant, de fapt pe cine urmez eu? 
Am gasit in aceste doua prietene....un frumos de nedescris. Am vazut cat de frumos este omul care nu este gol! Wow! Vreau sa fiu frumoasa pentru cea ce sunt eu, ca suflet si om.
A imprastia mesajul lui ISus...inseamna sa fii cum a fost EL, sa oferi ce a oferit EL....si mai presus de toate sa oferi dragoste unde altii nu gasesc nimic.
Iubire gasim oriunde...si ce frumos rasar sentimentele din durere si din abis.
Gasim scuze, acuzam, ne consideram indreptatiti sa primim ce vrem...dar cand facem asta cum suntem cu altii? Libertatea si egoismul nostru ii priveaza pe ceilalti.
Imi e dor de Isus..cel care are reguli din iubire si nimic altceva!
Si acum cred cu tarie...fetele goale nu au nimic...arata ce au in suflet...goliciune.

Comentarii

Postări populare