Face'bookul lu' MA LASI NENE??!!!!

De ceva timp care inseamna, mult timp, m-am uimit de altii. Recunosc initial nu am vrut sa iau parte la ce inseamna a fi pe facebook, dar cu timpul m-a prins si pe mine isteria. Am lasat scris, am lasat si citit  de bloguri si simt ca a fi "prieten" virtual cu atatia dependenti de like-uri e o pierdere de timp, atunci cand speri la ceva interesant.
Atat de multi facebociitori cunoscatori de imagine, lux si aparente la un moment dat iti provoaca o stare de a te intoarce cu dosul in sus poate vezi vreo lumina.
Ideea e ca omul nostru a uitat sa mai si traiasca, toata ziua buna ziua e update pe facebook. Stii ce si cum face fiecare, ce se mai difuzeaza pe la tv, cat de bine se simt proaspetii casatoriti, etc.
Nu am inteles niciodata mesajele seci gen "Buna dimineata", "Noapte buna", etc, genul asta de texte care crezi ca te fac mai interesant, ca iti pasa,  ca esti acolo.
Ma nene ma lasi? salutul asta insotit de nimic e bulshit, chiar si in viata de zi cu zi.
Mda si uite asa ma enervez uneori si imi vine sa dau cu ceva in facebookul unora, pentru ca nu pot intelege de unde atata "intelepciune".Oare s-au trezit recent dintr-o galeata cu apa?
Totodata e un experiment...cat vor merge asa pe culmile "inteligentei".
Recunosc ca din lista mare de prieteni sunt si unii care au ceva de spus, care comunica ceva ce poate fi degerat si asta iti mai da speranta ca se poate.
Asa ca dragi "faceboci mai dormiti si voi ziua cu mainile sub cearsaf!




Comentarii

Postări populare