Vorbe fara fapte nu inseamna adevar!

Ar trebui sa fim un exemplu pentru cei din jurul nostru.
Ne dorim o lume mai buna insa ar trebui sa incepem cu noi...prin ceea ce reflectam sa aratam o imagine buna, crestina.
Cu usurinta se cere performanta in comportament, in viata insa noi suntem la fel ca cei din lume.
Nu trebuie sa fie altii buni pentru a fi si noi buni.
Tinerii fug de Biserica... de ce?
E simplu nimic din ceea ce vedem acolo nu te atrage spiritual.
Sunt Biserici in care intri si iesi la fel cum ai intrat. Cum e posibil asa ceva?
Este adevarat ca nu conteaza oamenii ci mesajul lui Dumnezeu...dar cum sa crezi un om...sau mai bine zis sa-l asculti daca nu are o imagine crestina, o comportare crestina.
Dumnezeu ne cere sa fim un mesaj viu a celor scrise de El in Biblie, ca copil al lui Dumnezeu trebuie sa fim ca un copil al Lui, sa reflectam o imagine sfanta.
Cei din lume sunt rataciti...ar trebui sa ne rugam pentru ei...sa-i iubim si prin felul cum suntem noi sa le aratam ca Dumnezeu este iubire..iertare...bunatate...sfintenie...prosperitate.
Ar trebui sa fim deschisi sa-i ascultam...sa-i vedem ... sa nu ii judecam ci sa le aratam calea spre iertare si iubire.
De cand e lumea se stie ca cei mai mari oameni ai Lui Dumnezeu au fost ispititi de diavol...insa stanca lor a fost Domnul...s-au increzut in El si au biruit vesnicia.
Nu avem cum sa fim perfecti...suntem pacatosi din fire... cu totii..insa putem incerca sa ne schimbam si sa luptam cu aceasta stare rea care ti-o ofera sociatetea ...pentru asta ii cerem ajutorul Domnului.
Dumnezeu este acolo pentru tine ...El te intelege...te iubeste si te asteapta... nu trebuie decat sa privesti la El ...sa-i vorbesti si sa iti doresti sa fii un fiu pentru El...un fiu iubit, ascultator si bun.
Psalmii 25:3 Da, toţi cei ce nădăjduiesc în Tine nu vor fi daţi de ruşine: ci de ruşine vor fi daţi cei ce Te părăsesc fără temei.
Bunatatea nu este cea mai mare virtute... la Dumnezeu nu asa sta treaba .
Dumnezeu vrea sa fii bun, iubitor, iertator, rabdator, multumitor pentru tot si sa-L lasi sa fie prezent mereu in viata Ta.
Nu toata lumea crestina este crestina insa sunt si crestini adevarati... pe acestia ii vei cunoaste dupa comportament, dupa port, dupa fire si dupa pacea ce o transmit.
Nu e sufiecient sa zici Pace...trebuie sa transmiti pacea.
Dumnezeu e prezent in viata ta atunci cand Il lasi sa te conduca prin poarta ce-a stramta...caci poarta larga este pentru multi ...insa poarta stramta este calea cea buna.

"Domnul te va călăuzi neîncetat, îţi va sătura sufletul chiar în locuri fără apă, şi va da din nou putere mădularelor tale; vei fi ca o grădină bine udată, ca un izvor ale cărui ape nu seacă.
Isaia 58:11Ar
Domnul este bun şi drept: de aceea arată El păcătoşilor calea.

Psalmii 25:9-21 El face pe cei smeriţi să umble în tot ce este drept. El învaţă pe cei smeriţi calea Sa.
Toate cărările Domnului sunt îndurare şi credincioşie, pentru cei ce păzesc legământul şi poruncile Lui.
Pentru Numele Tău, Doamne, iartă-mi fărădelegea, căci mare este!

Cine este omul, care se teme de Domnul? Aceluia Domnul îi arată calea pe care trebuie s-o aleagă.

El va locui în fericire, şi sămânţa lui va stăpâni ţara.

Prietenia Domnului este pentru cei ce se tem de El, şi legământul făcut cu El le dă învăţătură.

Eu îmi întorc necurmat ochii spre Domnul, căci El îmi va scoate picioarele din laţ.

Priveşte-mă şi ai milă de mine, căci sunt părăsit şi nenorocit.

Neliniştea inimii mele creşte: scoate-mă din necazul meu!
Uită-Te la ticăloşia şi truda mea, şi iartă-mi toate păcatele mele.
Vezi cât de mulţi sunt vrăjmaşii mei, şi cu ce ură mare mă urmăresc.
Păzeşte-mi sufletul, şi scapă-mă! Nu mă lăsa să fiu dat de ruşine când mă încred în Tine!

Să mă ocrotească nevinovăţia şi neprihănirea, când îmi pun nădejdea în Tine!

Comentarii

  1. ai mare dreptate in acest articol,frumos scris.Uite de asta place mult blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri..insa... imi doresc ca cei ce citesc sa invete... sa vrea sa se schimbe in bine...
    imi doresc sa ofer si iubire...afectiune...pasare fata de ei...si as vrea sa poata primi toate acestea.
    Pe zi ce trece imi doresc mai mult sa ofer prin ceea ce fac si scriu aici o cale de salvare din aceasta lume rea... si din fericire este..insa trebuie sa deschidem larg ochii si de acolo are grija Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Scrii foarte frumos si ai ganduri mari. :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare