Romanasilor va meritati soarta din plin!

Aseara am vazut pe realitatea ce proteste au avut loc la Bucuresti: am ramas masca.
Ba frateee romanii sunt prostiii...prosti de put.
Pai bine ma nene guvernul iti ia din bani si tu iesi in strada sa canti, sa faci misto, sa faci parodie, sa dansezi ????
Singurii care mi s-au parut ca au habar de ce sunt in strada au fost pensionarii, mi-a placut cum si-au argumentat "revolta"( asta din interviuri ca nu stiu cum s-au manifesatat}.
Si ma intreb de ce se mai plang romanii?
Au conducerea pe care o merita!
Pai tu in loc sa ai argumente...sa iesi in strada sa iti sustii drepturile, tu iesi in strada fie ca ies altii fie sa faci misto ...sa canti ...sa dansezi ????
Si mai dau vina pe conducere!!!!!
Sa va fie rusine cu mitingul vostru cu tot...sunteti niste terminati.
Sa fim seriosi ca omului nostru nu ii place munca... ii place sa stea acasa si sa ii vina banii degeaba. Recunosc ca sunt si oameni care muncesc de rup insa tot incuiati la minte sunt ca nu stiu sa se foloseasca inteligent de drepturile lor.
Sunt atatia oameni destepti in tara asta insa cand e vorba de facut ceva la comun toti sunt cretini.
Nu ma mai mira ca in loc de protest astia ies la distractie...la murit de ras...unii de altii...
Din partea mea sa va ia statul tot... nu doar 25%...sau cat va ia... ca oricum nu stiti sa aveti CAP..fie sa cheltuiti econom, fie sa traiti frumos sau macar sa stiti ce e de capul vostru.
Imi e mila de batranii care au muncit o viata si acum penisiile lor sunt micsorate. Am ramas placut surprinsa cand un pensionar a zis aseara " Domnule sa ne ia din pensii insa sa nu se bage la cei cu pensii intre 400-600 roni". Adica daca tot e criza putem si noi sa ajutam..insa sa ne lase minimul necesar. Acum nu stiu daca 600 roni sunt suficienti pentru traiul de zi cu zi...insa conteaza intentia lor de-a ajuta cum pot...
Restul... sunt de tot rasul...huaaaaaaaaaaaaaa... habar nu aveti sa iesiti in strada sa va sustineti drepturile si cica faceti protest :))) un asa protest zici ca e sarbatoare :))) ...si cica e nevoie de salarii mai mari... :))))..pai muriti de foame si sa va vad dupa :)) ce mai nascociti?:))
Huoooo cu protestul vostru cu tot...sa va fie rusine

Comentarii

Postări populare