Ai mila de mine!

Majoritatea vede aceasta afirmatie "ai mila de mine" o rusine insa, pentru Dumnezeu este cea mai mare virtute.
Suntem orbi cu totii insa refuzam sa zicem: Doamne ai mila de mine!
De fapt ce vrei sa faci tu cu viata ta?
Cate vise ai?
Cate dureri ascunse ai?
Cata suferinta tii ascunsa in sufletul tau?
Cata nevoie ai de ajutor?
si totusi...
de cate ori ai zis "Doamne ai mila de mine"!
Probabil ai probleme in familie, la munca, la scoala, in relatii si cauti solutii in tine. Chiar crezi ca poti rezolva singur totul?
Asta am vrut si eu insa am vazut ca "nu pot", unele lucruri nici azi nu s-au rezolvat si asta doare tare. Sunt clipe cand sufletul plange insa Isus ma mangaie. Eu am o speranta, eu am pe cineva care "lucreaza" pentru mine si problemele mele, il am pe Dumnezeu. Din pacate unii inteleg gresit "posesia" lui Dumnezeu. Dumnezeu lucreaza atunci cand si tu lucrezi nu doar astepti.
Sunt oameni atat de mandri incat nu vad ca nu mai pot. Sunt orbi si nu privesc in sus.
Insa ceea ce multi nu inteleg este ca Dumnezeu este maret doar cand tu esti umil. Cum poti tu vedea maretia lui Dumnezeu cand tu nu te vezi, nu te vezi ca esti atat de mic? Priveste in jur... ce ai facut tu de la 0? Pana si o buruiana de pe marginea strazii iti vorbeste "eu exist aici caci am un stapan, un stapan ce se ingrijeste de mine caci El m-a facut!"
Cum vrei tu ca Dumnezeu sa te ajute cand tu te crezi un dumnezeu?
Nu stiu cati ati experimentat asta: stai in genunchi neputincios si zici din tot sufletul, cu lacrimi in ochi "Tata, Dumnezeul meu, ai mila de mine, fiul Tau!"
Acest seentiment este unic, plin de victorie, tarie, dragoste si ajutor. Puterea in necaz iti vine din umilinta, umilinta fata de Dumnezeu, este cea mai mare iubire.

Cand esti umil, vii la Dumnezeu cu toata increderea si vorbesti cu El despre nevoile tale. Relatia ta cu Dumnezeu iti permite sa fii una cu El, sa vorbesti orice cu El, sa-L asculti si sa astepti solutii. In orice lucru Dumnezeu iti ofera solutia, roaga-te, vorbeste cu El si taci, lasa-L sa vorbeasca si sa lucreze pentru tine.
"Domnul este drept in toate caile Lui si milos in toate faptele Lui.
Domnul este langa toti cei care-L cheama, langa cei care-L cheama cu toata inima.
El implineste dorintele celor care se tem de El, le aude strigatul si-i scapa.
Domnul ii pazeste pe toti cei care-L iubesc si ii nimiceste pe toti cei rai.
Gura mea sa vesteasca lauda Domnului si orice faptura sa binecuvanteze Numele Lui cel sfant in veci de veci!" (Psalmul 145)

Fii umil in fata Domnului, vantul Lui te face praf, ploaia Lui te inunda si soarele Lui te arde.Nu poti schimba viata, nu te mai razvrati caci esti nimic. Rautatea, ravratirea si neascultarea ta mai traiesc pentru ca Domnul te iubeste, daca nu ar fi doar Iubire ai fi pamant de mult. Dumnezeu te asteapta... grabeste-te pana nu e prea tarziu!
Maine poate fi prea tarziu!

Ps: Mai devreme am gasit un blog interesant si un post la fel de interesant: Ne raspunde Dumnezeu la rugaciuni? -> http://www.everystudent.ro/a/rugaciuni.html?gclid=COnmx76rwqECFYSD3godrCF-_g

Comentarii

Postări populare