Explicatii, ganduri , sfaturi si realitati!!

Probabil ca ar trebui sa continui in a exprima anumite puncte de vedere, sugestii sau ganduri insa ma opresc pentru a ma face putin inteleasa.
Eu nu incerc sa judec caci nu asta este treaba mea pur si simplu vreau sa trag niste semnale de alarma, atat cat pot, nu pentru a rani ci pentru a incerca sa unesc. Privesc in jur si doare, doare cand vezi oameni fara ajutor, oameni rataciti, oameni singuri desi sunt inconjurati de persoane, oameni ce sufera.


Pe de alta parte privesc in sus la Dumnezeu si vad ca are iubire si grija pentru fiecare dintre noi insa multi suntem rataciti. Ar fi o prostie sa cer celui in necaz sa se schimbe pentru Dumnezeu cand oamenii lui Dumnezeu, cei care ar trebui sa-i conduca pe rataciti spre portile cerului nu fac nimic pentru noi. Apostolii nu au cerut bani oamenilor sa le vorbeasca despre Dumnezeu, apostolii au oferit iubire asa cum le-a invatat Isus iar Dumnezeu i-a ajutat, de foame nu au murit si nici de sete.
Acum din pacate tot mai multi oameni pusi in aceasta slujba mai intai urmaresc interesul personal dupa aia probabil se mai uita si imprejur la rude si apropiati. Insa ce facem cu cei cazuti in pacat? Ii lasam acolo sau ne imprietenim cu ei aratandu-le prin viata noastra calea?
Multi oameni care sustin ca religia lor este adevarata nu fac nimic care sa ateste asta. Faptele si purtarea lor nu au nimic dumnezeiesc.
Nu stiu cum sunt altii dar pe mine ma doare durerea altora, incerc sa-i inteleg pe toti si daca as putea din tot sufletul as ajuta pe fiecare in parte asa cum as putea.
Ma doare durerea din jur pentru ca odata eram si eu plina de durere, ca in anumite momente din viata am fost si eu ratacita si aveam nevoie de ajutor si nimeni nu l-a oferit decat rugaciunea catre Dumnezeu, ea m-a intarit.
Mergeam la Biserica si acolo nu era nimeni care sa ma vada, nimeni care sa ma faca sa ma simt ca intr-o familie pentru ca fiecare era preocupat de sine, de multe ori preocuparile nu aveau treaba cu Dumnezeu.
Insa acolo cand Il chemam era Dumnezeu, simteam cum imi da putere. Si incet incet am incetat sa ma duc la Biserica din anumite motive insa as fi renuntat la orice pentru a fi in sanul unei Biserici pline de Dumnezeu, unde as fi simtit ca fac parte din familia lui Dumnezeu, inconjurata de bunatate, iubire, pasare.
Am stat acasa si ma rugam si relatia mea cu Dumnezeu era mai puternica decat la Biserica.
Insa in momentul cand am ajuns la Bucuresti m-am racit de Dumnezeu, pentru ca nu mai eram acasa, inconjurata de oameni cat de cat cu bun simt si morala. Din punctul meu de vedere Bucurestiul este o jungla unde oamenii ca fiarele sunt liberi. Eram ratacita si cautam cu disperare o cale de iesire, sufletul meu plangea si speram. A venit si ziua cand actualul meu iubit pe atunci la prima vedere a rostit cuvantul Dumnezeu ca fiind important in viata noastra. De atat am avut nevoie ca sa imi revin si sa ma scot din haosul inimii mele.
Dumnezeu m-a auzit si nu m-a lasat in intuneric. Simteam cum morala din mine dispare si ma luptam sa o pastrez, princiipile mele nu aveau practica si durea pentru ca eu le iubeam si stiam ca sunt corecte.
E ingrozitor sa vrei sa fii bun, corect, cu morala si in jurul tau nimeni sa nu fie asa.
Bucurestiul nu m-a schimbat ca om insa m-a facut sa uit ca sunt copil al lui Dumnezeu.
Eu am simtit durere cand ceilalti apreciau cum sunt, asta era bine?C red cu tarie ca nu.
Mi-as fi dorit din suflet ca cineva sa imi fi vorbit de Dumnezeu prin felul sau de-a fi, crestin.
Cu ce ma ajuta pe mine caconducatorii Bicericii se roaga pentru mine (nu ca nu ar fi bine) cand pe mine nu ma invata sa ma rog?(eu tot in iad merg daca numa intorc la Dumnezeu) Cand pe mine ma lasa sa ma ratacesc? Rugaciunea nu este sufiecnta sa salvezi sufletul cuiva e nevoie si de implicare. Dumnezeu nu spune doar roaga-te ci si ajuta, fii asa cum vorbestie, prin asta arati ca esti copilul meu, ca ai grija de fratii tai.
Daca eu nu ma rog lui Dumnezeu si nu ma schimb ajung eu in rai? Multumesc celor care se roaga pentru mine insa multumesc si celor care m-au invatat sa ma rog, sa vin cu sufletul meu plin de rani si sa il pun in fata lui Dumnezeu.
***
Daca nu l-ai cunoscut pe Dumnezeu sau simti ca relatia ta cu El nu exista, sfatul meu este sa te pui in genunchi in camera ta si sa-i vorbesti, cu cuvintele tale, El te asculta si te va ajuta, doar da-i Lui sufletul tau indurerat si El ti-L va schimba. (eu asa am facut caci ma simteam goala si simteam ca ceva lipseste).
Cand ai timp vorbeste cu Dumnezeu, asa cum stii tu, de fiecare data cand ai o problema cand vrei sa faci ceva si nu esti sigur, vorbeste cu Dumnezeu. La inceput nu vei auzi nimic insa te vei simti eliberat.
Daca nimic din jurul tau nu te poate ajuta Dumnezeu poate.
Nu-i cere minuni ci cere-i sa iti dea tie puterea sa faci minuni in viata ta si in viata celor care te inconjoara. Cere-i sa fie prezent in viata ta si sa iti arate calea cea buna, calea care de multe ori nu o vezi.
Si daca ai timp cauta sa citesti Biblia, o gasesti pe internet. Acolo vei invata iubirea lui Dumnezeu. Nimic nu e mai frumos ca atunci cand stii ca Dumnezeu are grija de tine si nimeni nu iti poate face nimic caci Cel ce a facut totul e cu tine.
Chiar daca viata asta destrabalata din jurul tau iti place, uita-te la suflet este el bucuros? Are el nevoie de toate astea? Simti ca ceva lipseste?
Sunt dispusa sa ascult orice insa prefer sa vad cum bunatatea din noi infloreste si omul de langa noi are o raza de lumina datorita unui lucru facut de noi. Lasa-l pe Dumnezeu sa faca prin tine bine celorlalti si Dumnezeu te va intari si iti va da si tie pe cineva care iti va face bine.
E o curata nebunie in jurul nostru insa Cel care este mereu in orice circumstanta langa tine este Dumnezeu. El te iubeste mai mult decat familia ta, mai mult decat prietenul, sotul, prietena sau sotia ta pentru ca El este mereu langa tine. Atunci cand esti singur si sufletul ti-e greu Dumnezeu e acolo vorbeste-i si lasa-L sa te aline.
Dumnezeu te iubeste mai presus de orice pentru ca El este perfect si bun iar tu esti copilul sau. Dumnezeu nu te respinge , El te ajuta.
Daca gresesti El iti ofera umarul si sufera cu tine.
Dumnezeu te iubeste cu o blandete pe care tu inca nu o stii insa pe care poti cere sa o simti.
Pune-te in genunchi si vorbeste-I! De mult asteapta sa te intorci la El, sa Il lasi sa lucreze in viata Ta, sa il lasi sa te faca sa-I simti iubire, protectia si bunatatea.
Pentru Dumnezeu nu e traziu niciodata, lasa-L sa te ia in brate!


Comentarii

Postări populare