Muzica pitzi!

Nu am sa inteleg niciodata de ce unii daca gasesc un nou stil raman pe el si nu aduc imbunatatiri. Cum vrea romanul nostru sa fie "artist" cu aceleasi chestii! Ne pacalim si apreciem un nou stil dar ramanem dezamagiti de lipsa originalitatii pana la final.
Oare nu-i mai bine sa faci piese putine dar originale? Sa nu sune una la fel ca alta?

Expresia " nu vorbi daca nu cunosti".
Ma nene pai bine nu cunosc ceea ce cunosti tu, dar eu ascult , pe spatele meu tu faci bani ca iti ascult produsul. Daca nu vrei sa fii criticat fii original!
M-am bucurat si inca ma bucur ca am ascultat 3 Sud Est. Piesele lor nu seamana intre ele. Bune, proaste cum sunt dar sunt originale. Dar ei pentru un album asteptau 1 an. Si cand aparea era altceva.
Azi, marii nostri "compozitori" scot o piesa in cateva ore si e kichi. Cum sa te dea pe spate o piesa care suna la fel ca alta de care deja ne-am saturat de ea?? Cum sa zici tu ca eu nu stiu ce zic , cand piesa asta ma duce cu gandul la cealalta si deja mi-e scarba de ea???
Si mai este ceva foarte aiurea.
Eu cred ca unii si unele "vedete" sunt proaste.
Dumnezeu da ceva special fiecaruia dintre noi. Insa trebuie sa fructificam acel lucru si restul de aptitudini sa le imbunatatim astfel incat sa ne descurcam cu ele si sa avem o imagine placuta. Ma uit la fetitele care "au voce", nimeni nu zice ca nu au. Dar sunt proaste! Sunt "pitzipoance"! Sau mai bine zis, nu stiu sa se imbrace, nu stiu ce sa scoata in evidenta si nu stiu SA VORBEASCA! Vor sa fie super vedete si super apreciate. Dar ele nu inteleg ca faptul ca sunt "sexy" nu le aduc respect, ci niste hormoni. Ele nu inteleg ca a fi frumos, placut si ascultat nu se refera la piele goala si ras aiurea.
Ascultam mai devreme un interviu dintre Radio Prob si Inna. Fatuca asta radea intruna. Am ascultat de 3 ori interviul, am zis ca "poate's eu proasta", dar nu am gasit nimic de ras in tot ce se vorbea acolo. Am intrebat in stanga in dreapta , acelasi raspuns am primit " rade aiurea". Sa nu mai zic ca am privit niste aparitii scenice ale ei si m-am prapadit de ras. Si nenea de la colt danseaza mai bine si o face si pe ritm. De ce tot ridica piciorul sub fund si se imbraca cu rochie de seara in timp ce canta piesa "HOT" nu am sa inteleg niciodata.
Oare cand romanul nostru va intelege ca prezenta scenica conteaza enorm. Poate nu conteaza acum dar in timp conteaza, conteaza daca vrea sa persevereze, conteaza daca vrea sa aiba o arie de ascultatori cat mai extinsa.
Se mai spune ca cei de succes sunt cel mai mult criticati!
Sa fie asa, dar unde e "succesul" la noi? Unde e la noi valoarea? Poate in prima piesa. dar in rest unde este? In lipsa de profesionalism, in lipsa de originalitate la fiecare piesa, de copy -paste la sunete?? in ideei furate de la alte piese?
Din pacate Dumnezeu iti da dar nu-ti pune in mana, Dumnezeu te ajuta dar daca nu stii sa profiti te indobitocesti, sau ramai la acel stadiu. Omul bun stie ce sa faca, cand sa faca , cum sa faca, cel rau se chinuie si ramane la fel. Oare "compozitor" azi inseamna sa iti pierzi timpul cautand ideii la altii ??
Oare inspiratia asta vine din minut in minut???
Clar nu!
Oare cate piese de "azi" le vom asculta cu placere in cativa ani???
Si ca sa nu vorbesc de muzica de peste hotare, dau 1 exemplu romanesc.
Ascult cu placere hiturile celor de la 3 Sud Est. Fiecare negativ, linie melodica, idee, SUNA DFERIT. Sunt multe piese a celor de la 3Sud Est care inca iti mai dau fiori! Nu sunt ei compozitori la toate insa au stiut ce vor si au stiut ce ofera pe piata!
ps: legat de interviul Innei il gasiti pe blogul celor de la Play&Win, care e in lista celor pe care ii urmaresc.

Comentarii

  1. Mie imi place Play&Win dar Inna nu, e pitzi .
    Interesant text.
    Pacat ca in Romania persista acest curent al copy-paste-ului.
    o zi frumoasa mada.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare