Birocratia versus prostia, in Romania!

Probabil multi s-au confruntat cu "plimbareala birocrata" din Romania.
Daca unii si-au luat sefia in cap si au uitat ce inseamna sa fii om , unii sunt atat de legati de un post incat incompetenta se opreste acolo unde trebuia sa inceapa.
Pe langa faptul ca pentru cateva hartii trebuie sa intorci orasul cu "fundul" in sus si in jos, pentru a obtine un raspuns trebuie sa devii stresant sau mai bine zis sa atingi continutul "orgoliului". Insa in cele mai multe cazuri solutia devine nesolutie.
Ce rezolvare ar putea avea "birocratia"? Poate un alt sistem, poate o alta categorie de oameni, poate alte mentalitati sau o educatie adevarata nu una furata, imprastiata si necultivata.
Ce e dureros e ca incompetenta birocrata este pozitionata exact la varf. Fiecare sistem, fiecare institutie are cativa oameni care dau un puls spre bine, spre performanta. Buba este insa tot acolo. Totul se opreste, la noi nimic nu dainuie in timp.
Romania o tara saraca si incompetenta. Este o realitate. O realitate de care se plang " edilii", "sefii", insa ei indobitocesc sistemul.
Ceea ce romanul nu face este investirea in propiile resurse: resurse fizicie dar si psihice. Este mult mai usor de copiat de aruncat si ignorat.
Romania este campioana la aceste "concepte".
Prostia romenasca merge pana acolo unde vine noutatea si performanta si spune" eu pot, eu schimb, eu aduc profit, iti dau argumente, investeste" si primeste raspuns "nu". Si se opreste acolo unde " incompetenta inselatoare" vine si spune " eu arat bine, eu te cunosc, eu te platesc, am vazut la ... hai sa copiem" si primeste raspuns "hmmm da".
Felicitari Romania! Primele locuri de la incompetenta si prostia sunt ale tale!

Comentarii

  1. iti spun din proprie experientza....fereste-te de discutii politice...
    crede-ma ca nu avem nici cea mai mica idea ce se intampla la nivel national sau international...
    nu vbesc despre vreo conspiratie sau alte prostii...dar nici nu omit aceasta varianta

    RăspundețiȘtergere
  2. fereste-te de politica
    o sa te manance de vie

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare