NU FA INCOMPETENT ...


UN stop in caderea lina a frunzelor aruncate din cer e plauzibil..
insa florile nestise uda viata si o trag spre mal
e prea multa tacere in randurile nescrise din unda vietii.
Un vino in usile deschise dintr-o dimineatza tarzie este aruncat ..
dar clipele trecute sunt prezenturi scurse din neant..
e prea frumos soptind prin arbori ganduri ....
Un mers spre strazi nepasite e absorbit de brate colorate de dorinte ...
insa mine nu iarta cuvintele mintii de azi simtite ca finale ...
e prea incompetent sa taci facand totul a fost.

Comentarii

  1. Mda...
    daca am reusi sa facem ceva in sensul asta, insa mereu regretam lucrurile nefacute. Suntem incompetenti ca lasam pe maine ce putem face azi, mai ales in cazul celor dragi ....
    ms Mada ..

    RăspundețiȘtergere
  2. suntem incompetenti ca mereu asteptam alta ocazie sa zicem ce simtitm. Am incercat sa renunt la asta, am reusit insaaaaa ceilalti nu au apreciat. au zis ca wow cum de esti asa directa?
    ma rog...:) viata e asa cum e frumoasa si trista. Cred ca ar trebui sa incepem sa fim mandri de ce avem si sa apreciem... iar cu noul sa avem rabdare...
    insa ce facem cand apreciem ce avem si pierdem ... ma refer la natura...
    iubesc toamna... iubesc frunzele cazute aleatoriu si culorile ei... insa intr-o zi nu am avut timp sa ma bucur de asta si a doua zi am pierdut...solutie ar fi fotografia..insa acolo nu regasim esenta ci o copie imperfecta a realitatii :(

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare