In brate...pentru tine!



mă ascund în spatele a doua gînduri
dar refuz
mă prind de 2 idealuri si mă caut între-o sticlă de delir...
amuz...
o randunica mă privea în timp ce fetiţa tipa sa curg la vale
am întîlnit un prinţ...
învîrt în jur un fir de timp liber...ocupat cu ceasul
risc....
înţeleg gîndul trecut de ierarhie...ciudat ascuns de tine
orb...
gust plăcerea ce taie sîngele prin tine
trezindu'mă goală...
un vis...
te caut ...primind nimicul clipei drept cadou
în mană
duc totu...la ieşire.. .cu mine usa ... arunca priviri
ascult...
afişez un soare învîrtit...de realitati multiple
aporic...
am ieşit!..
.întorcînd cristalul...ma tăiat un puf de rouă
ce faci?
acum mă simt prelinsă în contradicţiile vremii
plăcut...
dar am rămas înţeleasă de dulce ...adormim ...
un adevăr ce îl priveşti ... găseşti în
palma ta!

Comentarii

  1. foarte frumos:) imi place versul, mai ales rima, ms de comentarii, ziceam ca va veni ziua in care o sa scriu si eu aici:)iti doresc tot binele din lume, magie si inspiratie ca sa-ti traiesti viata intr-o nebunie.
    Pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare