din nou un NOU


un punct poate incepe alte randuri dar si o singura fraza. Am ajuns in acel punct in care zic GATA ! E acel cosmar care multi inca nu il simt nu e nimic bun in nimic. Ciudat am gasit acei ochi blanzi departe si totusi erau mereu lipiti de mine si cu mine, imi dadeau lumina.
Am pus un punct si la conceptii despre varste situatii distante si poate bariere.
SI Am gasit un inceput .. un subiect , un predicat -> un OM.
Stiam ca asa e, eram convinsa de un adevar dar nu-l asteptam dintr-un mare imperfect.
Am gasit frumusetea, iubirea, puritatea in imperfectiune.
nu pot cere nimic si pot da un tot.
am lasat vorbele la temelii ca frunze si trotuare.
am imbratisat simturile ca pereti geamuri si acoperis.
o casa noua.
desi vantul va bate ... vor cadea ploi si va viscoli ... vom sterge fruntea ... ne vom uda gurile si cu mainile vom face totul mai frumos.
adunam scantei din apa si luam stropi din flacari ... pentru noi.
de mana pasim in viata si taiem fiecare clipa din care luam un strop de prospetime.

Comentarii

Postări populare