un "interviu cu ingerul" !


* era atat de alb ingerul si imi spunea ca visez, as fi vrut atunci sa-i ating aripile
~ de ce suntem asa, mi-a zis ca suntem cum vrem noi ... de ce pe mine era o nemultumire a acelui adevar rostit de EL?
~ iti mangai fata e plina de vant praf si uda ... de ce nu mergi pe sus ? jos te murdaresti
~ e necesar sau captivant pe aici e un fel de forta care te atrage sa fii aici ... jos
~ durerea ta e mai puternica in mine, trebuie sa inveti sa zambesti ... asta imi opreste undele de apa cu sange
~ dezamagirile sunt acoperite de minciuni ascunse de o falsitate din adancurile unui abis fara aer ... cum sa ofer suras?
~ asculta cum linistea te umple de o muzica necantata si cum prin tine e ceva ce simti ca e adevar!
~ de ce sunt atatea intrebari si de ce viata este viata atunci cand nu te poti misca din ceea ce esti?
~ pai ... nu e nevoie de raspunsuri .. in dificultate gasesti esenta si frumosul il gasesti in mici defecte ale naturii si ale omului
~ vezi ... praful asta care m-a murdarit ma incalzeste, iar apa de pe fata zambeste pentru ca ... uite acolo e un curcubeu! l-am mai vazut pe cer! acum il vad ... in mine ... aproape... il pot atinge!
~ intinde mana si ia curcubeul in tine, asa viata ta va fi in echilibru, soare si ploaie ... o mare de culori invaluite prin firul tau!!!!
* aripile sale erau lipite acum de spatele meu si cu EL in mine mangaiam pleoapele obosite de vremuri ...
ERA CU MINE ... SINGURA NU AM FOST NICIODATA!

Comentarii

  1. eu zik sa mai termini cu interviurile astea cu ingerii si sa ne vedem sa imi iei si mie unul:P se poate?

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa ma semnez..pff.. Emil:P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare