...indubitabil...


Se intampla ceva ciudat!…e in aer..oriunde…
Daca oferi un punct …nu oferi toata dreapta sau cercul tau…
Te poti folosi de cuvinte fara sa traiesti nimic…
Si cel mai frumos e ca te poti intoarce…
Ceva ce odata ar fi putut fi…acum sa fie…
Iar ce este sunt cuvinte…
Am citit un indemn… "nu renunta"
Pentru prima data mi s-a parut penibil…
Individ, unul din toti…parea a fi dependent de asta…
Fara curaj de a zice …da, nu.... aprecia …
cum sa-ti apreciezi neputinta???
dar un punct...se cere a fi acolo
Un cerc inconjurat de panze…toate trageau spre ceva…
Am ales mijlocul…

Comentarii

  1. Trecutul prezentul, se contopesc, e placut cand ceva din trecut, acum revine si poti trece si trai in prezent.Probabil pentru tine trecutul reprezinta un loc din care nu iei decat invatatura doar ca acum ai descoperit persoane sau locuri pe care le poti integra in prezentul tau! La fel e posibil ca lucruri din prezent sa te gandesti a le da la o parte.Sau mai e posibil sa fie doar o viziune!

    RăspundețiȘtergere
  2. are dreptate tipul!
    Doar ca ce nu stie el e ca prezentul tau e construit pe trecut si ca supararile, ura sau pur si simplu greselile altora pentru tine trec. Si ziceai ceva de cuvinte cat le urasc, cele asa cum le spui tu, fara fond. Dar acum ma pot bucura ca in sfarsit am ce mi-am dorit si ca suntem din nou prietene, am lasat greselile deoparte si am realizat ca fara prieteni adevarati viata e urata la fel cum e si neacordarea celei de-a doua sanse!TE POOOOP SI TE :X MADA! MA BUCUR CA SUNTEM PRIETENE [poate intr-o zi vom redeveni cele mai bune, mai e timp!]SI CA TE CUNOSC!

    RăspundețiȘtergere
  3. Orice covrig are...gaura lui
    :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare