......idei din condica...[realfictiv dar simtiri...]

ti-am zis ca poti fi ,,,cine?
m-am pierdut... in valul tau de "ai zis"
doar ard flacari in apa de clestar a fiintei ochilor tai
adevar excitat in firul constiintei!
.... subliminal...dar pot ( ma gadili dar nu o poti face)
ierarhii de monstri trecuti in nefiinta...(ce zi urata de frumoasa)
drum pustiu lin de mangaieri fierbinti
am copiat fundul apei cand ea ma inseta...(ma simt ciudat )
subliminal miscarii aspir...
si totusi
te simt in firul aspru tras in mine
dorind un glas al noptilor tarzii in dulce zi ...(ce fel esti....)
strapung o radianta inselare a binelui
doresc sa fiu subliminal! (...poate acum este mai bine...)
razboiul arata placut trist de exista...(asta ma mangaia cand trageam o patura peste geam)
mirosul dusului din ploaia vietii
acum il simti ... poate esti ... dar ...
sange al iubirii unei morti prezente...
subliminal ... matur al negandirii...(o posibilitate prin ...vine...cine????)
....subliminal...

Comentarii

  1. asa ca'ntre prieteni...
    esti un pic dusa cu pluta pe conducta de apa rece:))
    daca inefabilul ar fi un punct, scrajnetul sinapselor tale, ce-ti modeleaza apotropaic personalitatea, ar fi....o virgula:P
    te pup,
    marius

    RăspundețiȘtergere
  2. marius!
    aporic ma simt ca am citit ce ai scris!!!
    ca intre prieteni..
    nu ma simt o virgula..poate undeva intre 2 stiri ...

    eu nu te poop si nu ca sunt cumva...ci ca sa spun acum!
    te pop!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare