In zori de zi

Esti deoparte de vis si realitate si totusi parfumul tau razbate timpul. Te-am lasat acolo pe acea strada plina de stropii ploiii ce am alungat-o. Era ca ieri cand ai privit spre rasaritul tau si eu spre apusul meu. Oarecum, in directii diferite am alergat, pentru a ne retrage in timp, in trecut.
Zambetul treasare timid in acest prezent perfect al zilelor de azi. Ai cautat fericirea si sentimente calde, ai gasit franturi de ganduri si impresii, azi te vad strigand de peste golul mare din tine.
De esti real sau fantezie, clipa ta se scurge si cauti cuvinte si motive sa pleci iar, spre un viitor schimbat de trecutul tau.
Feribotul iubirii pare pierdut in larg iar ancora s-a departat de folosinta...Ce trist este sa fii si sa nu faci nimic.
Cine esti TU, misterule, asezut peste demonstratia muzicii si normalului?
Ti-ai pierdut numele de realitate...Sau poate arborii momentelor te-au facut sa astepti?
Nu iti este dor sa spui "DA"?

Comentarii

Postări populare