Crestini risipiti in lume!

Sa intamplat in Noiembrie, la Universitate, intr-o sala de studiu, unde asteptam sa treaca timpul pentru ca terminasem cursurile dar mai erau 2 ore pana cand autocarul meu pleca inapoi spre Londra.
Un barbat si o femeie discutau despre rapoartele ce le aveam de facut. Fiind primul lor an, la mine al doilea mi-au cerut ajutorul.
Discutia ne-a dus in domeniul credintei. I-am intrebat din ce religie sunt, ce biserica frecventeaza. Ei s-au uitat la mine uimiti, iar eu la ei poate si mai uimita  (ce intrebare stupida am pus, nu cred deloc in ideile astea cu religiile, dar in minte nu am avut un altfel de exprimare). Mi-au zambit si imi zic " deep Christians". "Cum adica?", intreb eu. "Adica urmam biblia exact si nu ne abatem de la ce spune ea dupa ce spun bisericile si crestinismul de azi." "Ahh...si eu sunt...cum sa spun,,,ceva de genul....asa ca voi?!"
Ador sa fac studiu al Bibliei, citesc tot felul de carti, ascult marturii, caut documentare si materiale video despre anumite subiecte, dupa care raportez totul la Biblie. Trist este ca nu am gasit si nu am auzit de o Biserica care sa semene cu cea despre care se vorbeste in Biblie. Nu am cautat perfectiune ci principii existente in Cartea lui Dumnezeu aplicate in Biserica.
Ceea ce am gasit au fost jumatati de adevar completate cu moralitate si traditionalism fara fundament biblic.
Am gasit insa oameni sinceri in iubirea lor fata de Dumnezeu, putini dar uneori suficienti ca tu sa mergi mai departe (sau eu sa merg mai departe). Uneori am privit in jur si am intrebat "Doamne de ce mai ai mila, nimic din Tine nu mai traieste in oameni?", dar imi aduceam aminte de Ilie si ce i-a spus Dumnezeu; ca nu e singur, El are oamenii Lui care stau ascunsi si ii slujesc.
Asa ca, deocamdata, nu mai caut biserici ci oameni. Nu vreau sa ma compromit cu moralitatea lumii.
A spune azi ca esti crestin nu are nici o valoare, nu inseamna mai nimic. Ca apartii unui grup religios nu e biblic, deci eu vreau sa urmez Biblia care spune ca e o credinta si o Biserica. (Ca crestini ar trebui sa spunem :"sunt crestin din Biserica Constantei,  a Bucurestiului, sau Brasovului, etc". A vorbi despre B. baptista, penticostala, e ca si cum ai vorbi despre etichete care clar nu exista in Biblie. Dar omenirea s-a compromis de dragul ordinii in stat. Crestinii s-au compromis pentru a fi acceptati, placuti de guvern si societate. Nu au stiut sa pastreze doar ce trebuie ,"Biserica", care e una oriunde.
Biblia ne invata ca atunci cand il cautam pe Dumnezeu cu tot sufletul si cugetul nsotru, El ne raspunde, El ne da intelepciune cand staruim in rugaciune. Tot in Biblie vorbeste despre cei care nu cunosc legea dar o au scrisa in inimile lor. Acolo gasim ca acolo unde doi sau trei oameni se aduna in numele Lui, acolo e Biserica.
Azi avem libertatea sa ne intalnim unde vrem sa slujim Domnului, fara sa facem parte din organizatii.
Pacat insa ca iubim lumea si pe Dumnezeu, pacat ca slujim la doi stapani.
Sunt prea multi crestini azi si asta demonstreaza ca totul e fals. In ultimile zile vor fi foarte putini iar zilele se apropie de sfarsit.
Daca Biblia ne spune sa fugim de rau, sa nu ne intovarasim cu cei ce se dau "frati" dar sunt lumesti...oare ce ar trebui sa facem?
Daca il avem pe Dumnezeu cu noi mereu...de ce mai avem nevoie de prezenta lumii in camera sfanta a inimii?
Am un vis...sa vad Biserica lui aici pe pamant. Sa vad acei oameni sinceri si curati impreuna...oricat de putini ar fi ei, departe si nu impreuna cu cei compromisi. Ce putere ar avea rugaciunea lor? Cum ar straluci acea camera unde ei impreuna pe genunchi ar sta in fata Domnului? Cum ar fi sa fii acolo intrei ei, unul din ei?

Evrei 13: 6. Asa ca putem zice plini de incredere: "Domnul este ajutorul meu, nu ma voi teme: ce mi-ar putea face omul?"
7. Aduceti-va aminte de mai marii vostri, care v-au vestit Cuvantul lui Dumnezeu; uitati-va cu bagare de seama la sfarsitul felului lor de vietuire si urmati-le credinta!
8. Isus Hristos este acelasi ieri si azi si in veci!
9. Sa nu va lasati amagiti de orice fel de invataturi straine; caci este bine ca inima sa fie intarita prin har, nu prin mancari, care n-au slujit la nimic celor ce le-au pazit.
10. Noi avem un altar din care n-au drept sa manance cei ce fac slujba in Cort.
In Anglia crestinii Domnului  sunt  "deep christians" (am intalnit ff putini) nu pentru a insemna altceva ci pentru a te face sa intelegi ca ei nu traiesc la suprafata.
 Biserica....ii vad doar oameniii, in locuri diferite...si inca visez sa fie materie si pe pamant.

PS: Nu stiu despre tine...dar eu stiu ca nu am gasit acel loc de inchinare ce apartine doar LUI!



Comentarii

Postări populare