Cunoaste-te pe tine insuti!


Cred ca cel mai bine este sa taci! Asta nu pentru a raspunde la ceva diurn ci pentru a redeschide subiecte vechi.
Din pacate de foarte putine ori un cuvant rostit ramane "un cuvant" si atunci cel mai bine e sa te limitezi personal la el.
In goana nebuna dupa raspunsuri si curiozitati ajungi sa dai in agonie. In acel moment toti cei din jur trebuie sa taca. Mai devreme sau mai tarziu o sa fii subiectul agoniei.
Imi este mila de oamenii innebuniti dupa pareri. Ulterior ajung asaltati de dispret. Desi suntem in secolul 21 si consideram ca am evoluat, multi nu am inteles ca din vorbele multimii nu vei afla niciodata adevarul. Adevarul probabil nu il vom cunoaste pe acest pamant despre nimeni insa sa pretindem cu etichete ca stim e o absurditate, toti cei ce mai gandesc ar trebui sa stie asta.
Din pacate nici problema iertarii de multi nu este inteleasa. Este usor sa murdaresti pe cineva din auzite iar ulteriori sa fii suparat.

Si incepe nebunia. O nebunie descrisa de multi filosofi insa intalnita si in Biblie. Acolo spune ca e pacat sa faci pe cineva nebun. A spune asta inseamna sa fii tu ulterior, sa nu ai mila si intelegere, iubire si atunci tot faci parte la nebunie.
Ar fi bine sa invatam sa fim oameni, insa asta se face doar prin comunicare, o comunicare inalta.
Noi trebuie sa ne deschidem prespectiva mintala in a vedea toate intelesurile unor cuvinte.
Din pacate si la crestini am vazut aceasta lipsa a comunicarii perspective.
De multe ori unele cuvinte au mai multe intelesuri, adancimi si fiecare percepe diferit, cu un impact mai mare sau mai mic pe subiectul in discutie.

Insa daca suntem atat de imperfecti in intelegerea celuilat oare ce credem noi ca aflam daca ascultam parerile altora?
Crestineste?desertaciune si stare de pacat. Omeneste? pacatul in sine trait personal.
Mai bine taci,afla cat mai putin si cauta sa te cunosti pe tine.
Socrate spunea ca virtutea cea mai mare a unui om este sa se cunoasca pe sine insusi si chiar si atunci tot vei afirma ca mai ai de cunoscut si nu ai ajuns la desavarsire.
Dumnezeu spune sa ne uitam in curtea noastra, cu alte cuvinte uitate la tine caci nu e treaba ta ce e pe langa.
Cate raspunsuri sunt la problemele noastre si cat de orbi suntem!
Daca vrem a fim mai aproape de fericire ar trebui sa invatam sa iertam in comunicare, sa ne cunoastem pe noi si nu ne pierdem prin cuvinte trecute si prin multime.
Avem un adevar mare, acela este Dumnezeu.
El ne spune, iertati, iubiti si nu faceti la fel.
El ne spune CREDE IN MINE, nu in lume.
El ne spune EU VA SUNT DEAJUNS.

Am intins mana spre El, sa ma ajute sa fug de lume, sa cunosc mai bine comunicarea si sa ma cercetez mai mult!


Comentarii

  1. Am citi cu placere ceea ce ai scris. Si stii ce am constatat? Aceleasi lucruri le spun si eu celor din jurul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate cei din jur nu prea pun in practica:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Madalina,

    Imi place foarte mult poza cu ochii din cer. Eu caut o poza spirituala pentru o coperta de carte tot despre constienta. Daca poza iti apartine, doresc sa stiu in ce conditii o pot downloada. Multumesc.Gabriela S.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare