In rochie alba!

Iubitule am profundul sentiment ca,
vreau sa fiu mireasa ta in alb imbracata
sa-ti soptesc in fata martorului Suprem
ca iubirea mea te va conduce spre fericire
ca iti voi transforma tristetea in zambet
iar lipsa, in belsug plin de iubire
voi purta la inceput rochia puritatii
caci vreau sa fiu curata in fata ta
sa eman curatire, simplitate, sa fiu loiala.
rochia nuntii noastre va fi alba
asa cum gandurile mele vor fi curate fata de tine
nu-ti voi ascunde framantari si nici secrete
caci voi face un juramant sfant in fata tuturor
sa-ti fiu alaturi pana la sfarsit
iar cand vei fi trist, cazut pe ganduri
voi fi fruza ce te va ridica spre inaltimi
voi fi ajutorul tau cel mai potrivit.
Voi purta rochia inceputului inceput
o vita noua va inflori din albul rochiei mele
iar tu vei contopi negrul costumului tau
cu a mea puritate si lanuri de flori
vor ridica bolti spre un cer cu soare
a carui picaturi ne va uda cand ne va fi prea cald.
Voi fi toata alba caci iti voi apartine
si voi lasa loc pentru culori scrise impreuna.
Voi spune da, unei vieti pline langa tine
si Il voi lasa pe Dumnezeu intre noi
sa fie arbitrul vietii noastre in doi.
Acel alb frumos al rochiei mele
va fi prezenta perfectiunii Divine
ce se va implini prin juramantul nostru.
As vrea sa dam drumul vietii preintr-o familie spre paradis,
as vrea din suflet sa fiu umarul tau
ce te va purta cu bine spre Dumnezeu
voi promite sa te iubesc cel mai mult
cand norii de furtuna se vor dezlantui
caci temelia casei noastre va fi Domnul,
iti voi promite intelegere cand vei esua
si voi fi succesul tau imens pe acest pamant.
voi plange pentru tine si cu tine
caci eu voi fi tu si nu voi putea sta calma
cand ceea ce sunt va suferi sau va gresi.
Cand vei fi suparat pe mine te voi iubi atat de profund
caci nu voi putea functiona fara partea mea cel mai mult iubita,
promit sa nu dorm suparata pe tine
caci trupul meu va fi al tau si sufletul va fi lipsit de tine
iar somnul nu va veni caci maine va fi un nou inceput,
si atunci cum voi incepe fara tine, aerul meu pe pamant?
promit sa fiu sotia de care ai nevoie
iar casa noastra sa fie binecuvantata prin mainile mele
prin purtarea mea cuvincioasa fata de tine
iar ce tine de mine voi da cinste familiei noastre
din tot cugetul meu.
Dragul meu as avea atat de multe sa iti spun
insa abia astept sa pasesc alaturi de tine
spre un nou inceput in doi,
abia astept sa te am alaturi ca sot si viitor tata al copiilor nostri
in drumul nostru spre cer.
Visez mult, ma rog mult si cred si mai mult in reusita noastra
caci vom avea asigurarea in Dumnezeu.
Iubitule, cu profunzime voi pasi in rochia alba a nuntii noastre
spre un legamnt al contopirii mele cu tine
sub aripa protectoare a porumbelului nostru alb, Dumnezeu.
El va fi intre noi iar noi vom fi in El
si vom pasi spre fericirea unei familii vesnice.
Atunci vom incepe a cladi credinta, fericirea, pacea,
linistea, implinirea, reusita in tot ce suntem
intr-o lumina stralucitoare ce ne va tine de mana pana la sfarsit.
Iubitule...astept ziua cand voi zice "da" din suflet
caci apartinandu-ti ca sotie voi gasi menirea mea.
Iubitule te astept langa mine, sa incepem legamnul vietii noastre.

Comentarii

  1. daca va iubiti asa mult cum presupun atunci casatoriti-va :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ne casatorimmmm:d in primavara sa se mai incalzeasca:X ca vrem undeva in natura...

    RăspundețiȘtergere
  3. :x Ce frumos! ;;) Cam asa va fi juramantul pe care il vei depune? De fapt, l-ai depus deja... :)Cred ca orice fata isi doreste sa se imbrace intr-o rochie de mireasa alba si sa aiba o nunta de vis. :x ;;) Iubiti-va mult, si casa de piatra cand a sa fie. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb! Sa fiti fericiti si sa va iubiti mereu la fel! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Dara multumimmm
    Roxanel nu stiu daca asa va suna...dar pe aproape...si multumim:*:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare