Alegerea corecta!

Aseara am avut o discutie interesanta cu sora mea. I-am marturisit ca abia m-am botezat si ca sunt foarte fericita ca am facut acest pas. Ea mi-a dat de inteles ca nu intelege de ce am ales sa fac asta si ca ea prefera sa ramana ortodocsa, asa cum s-a nascut.
Insa acum ma intreb eu:daca a fi ortodocs nu te apropie de Dumnezeu, asa cum este El, nu te ajuta sa-L intelegi mai bine o sa ajungi in iad, atunci oare chiar asta vrei?
De ce omul nostru nu se intreaba macar pentru o secunda :oare e bine cum sunt? e bine ce fac? e corect? oare altfel cum e? Hai sa ma documentez, hai sa vad, sa aleg corect.
Cand ai fost mic au ales parintii tai sa te botezi, dar tu ai urmat ceea ce au ales ei? Cu fapta sau doar cu vorba? Domnul te-a lasat sa alegi, pe El sau lumea, ai ales tu asta??
Sotul ti-l alegi tu, principiile in viata ti le alegi tu, de ce nu lasi pe altii sa aleaga? Poate pentru ca vrei ce e mai bine pentru tine si te crezi in stare sa alegi.
Iti iubesti parintii dar crezi ca ei ar fi ales sotul potrivit pentru tine? Crezi ca alegerile lor corespund mereu cu ce alegi tu?
Daca nu de unde aceasta inversunare ca raman cum m-am nascut.
Poate te-ai nascut sarac, alegi sa ramai fara o paine pe masa toata viata, cand poti schimba asta?
Daca religia in care te-ai nascut nu e cea corecta, ce faci? Risti sa mori ca sa afli asta? Atunci da-mi voie sa-ti zic ca toate alegerile tale au fost in zadar caci ai dat gres cu una, cu Dumnezeul Tau, nu L-ai cautat, nu ai vrut sa-L cunosti, nu I-ai citit manualul sa vezi cum functioneaza. Cu ce te ajuta sa ai o familie frumoasa, reusita, daca nu o intemeiezi pentru vesnicie? Intr-o zi o vei pierde si vei plange amarnic ca o clipa nu te-ai oprit sa intrebi ."oare e bine pe unde merg?ia sa cercetez, sa vad ce cred si cei care afirma sus si tare ca au gasit secretul vietii in Isus." Pentru ce iti irosesti timpul, energia daca nu ai siguranta ca o faci pentru vesnicie, ca o faci pentru a ajunge in acel minunat, numit rai, cu totii?

Daca nu o faci acum atunci crede-ma,va fi prea tarziu. Acum ai tot timpul sa afli asta, nimic nu e permanet decat Dumnezeu, nici creatia Lui nu e pentru totdeauna, e trecatoare, efemera, la fel ca viata.
E trist ca cercetam totul, mai putin pe Dumnezeu, e trist ca nu-I permitem sa Isi arate splendoarea! E trist ca ne trezim si ramanem asa, cum o fi, ca doar asa au fost si altii. Dar daca altii "aia" au ajuns in iad, risti sa te duci acolo, sa iti duci si familia in care ai investit atat?
Trezeste-te si fa-ti planuri vesnicie, Dumnezeu te va ajuta atunci cand ii ceri Lui ajutorul!

Comentarii

  1. In primul rand felicitari pentru pasul important pe care l-ai facut de a fi copilul lui Dumnezeu.
    Cred totusi ca o aprofundare mai buna a Cuvantului lui Dumnezeu va putea deschide ochii multor persoane, care desigur vor acest lucru. In religia ortodoxa, catolica sunt invataturi bune, cele din Biblie, insa nu am inteles niciodata inchinarea la idol si traditiile care iti umple intreg anul. Desigur, religia o poti alege si o alegi pe aceea care crezi ca te poate ajuta la un mod de inchinare corect si la o apropiere de Dumnezeu.
    Domnul sa te binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Inseamna ca tocmai ai facut un legamant cu Domnul Isus,te felicit si vreau sa spun ca si eu am facut un legamant acum un an,te inteleg ce simti.Bravo.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare