Va citesc cu drag....





Multumesc http://ingerfararipi.blogspot.com/ pentru premii si multumesc ca imi citesti Blogul!
Ar trebui sa dau aceste premii la inca 10 persoane...dar nu am sa fac asta pentru ca ...recunosc nu citesc atatea bloguri mereu...desi uneori mai intru cand vad un titlu interesant. Este adevarat ca inainte citeam mult...acum ma rezum la cateva bloguri dragi mie...
Inainte aria mea de interesa era alta...si anume domeniul media...colegi si colege de la radio+artisti...acum citesc lucruri scrise de oameni simpli, scumpi si interesanti...oameni de la care invat ceva...cu care imparatasesc trairi si sentimente...oameni ca si mine...si ma bucur ca i-am gasit ..si ne citim...ne cunoastem online...prieteni ce imi lasa cate un gand cand nu ma astept!

Imaginile de mai sus sunt pentru cei pe care ii citesc zi de zi si mai sunt insotite cu imagini si mesaje personalizate mai jos. insa pana la ele...trebuie sa zic 10 lucruri care imi plac:(o sa incerc sa nu ma repet ...fata de ce am scris in leapsa)

1. Dimneata: o ador... totul prinde din nou viata, este un nou inceput ...si imi place sa simt racoarea noptii transformata de razele soarelui in adieri placute si calduroase.

2. Iubirea: nu as putea trai fara sa iubesc si sa fiu iubita.

3. Natura: in natura ma simt cel mai bine, simt ca fac parte din ea.

4. Ploaia: o vad ca o binecuvantare ...o simt ca un refresh in viata mea...o simt ca ceva curat in mijlocul unei furtuni de praf.

5.Zapada: o patura rece si placuta pentru iarna.

6.Cartile:imi place sa citesc lucruri interesante...si din care pot lua idei.

7.Necunoscutul: Ador sa fiu intr-un loc necunoscut...ador sa incep a cunoaste...ador sa cercetez fara gid locul...

8. Lucrurile mari: prefer o camera cat mai goala(pat si o planta mare langa geam)...cu spatiu mult...un tablou mare decat 10 mici, o masa lunga in bucatarie decat altele micute pe ici si colo, nu suport ingramadeala si ador casele spatioase(nu enorme cu multe etaje...)cu camere putine, prefer o vaza mare cu flori in locul bibelourilor si a tot felul de decoratiuni, etc:D

9. Grefele: pfff fructele mele preferate...le ador...mor dupa ele... daca nu mananc 2-3 zile o grefa ma iau poftele :))))

10.Naturaletea: ador tot ce e simplu, natural si sanatos! Nu imi plac lucrurile inutile si prefacute...


Nu va oblig si nici nu va cer sa scrieti (doar daca vreti si simtiti nevoia) si voi 10 lucruri care va plac... insa va rog sa primiti asa zisele cadouri online de la mine!
DARA

BALAURITA

BUCUR

BOGDAN

ADINNA, CATA, BENDEAC, ROXANA, CATALIN, ETC
(SI TOTI CEI CE MA GASITI IN COMM LA VOI PE BLOG)

Comentarii

  1. Iti multumesc din suflet pentru cadou... chiar nu ma asteptam, tinand cont ca nu intotdeauna ideile noastre s-au intersectat... oricum, inca o data, multumesc, mi-ai facut saptamana mai frumoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de frumos. multumesc mult de tot. esti o scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu drag la amndoi....
    si Bogdan...suntem oameni nu trebuie sa avem aceleasi idei:)

    RăspundețiȘtergere
  4. M-ai lasat fara cuvinte... E... superb!! Multumesc! :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare