Este Biblia Cuvantul lui Dumnezeu?

O femeie isi asezase tabara de fructe langa un pod. Cand nu avea clienti citea din Biblie, cartea pe care o pretuia foarte mult.
"Ce carte citesti tu tot timpul?" a intrebat un client.
"Oh! domnule, aceasta este Biblia, Cuvantul lui Dumnezeu", a raspuns ea.
"Bine-bine, cum stii tu ca acesta este Cuvantul lui Dumnezeu? Cine ti-a spus?"
"El Insusi"!
"A vorbit Dumnezeu cu tine personal?"
Pe moment femeia a fost putin stingherita cand a fost intrebata sa explice de ce Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu. Dar apoi, uitandu-se spre cer, a aratat catre soare si a zis:
"Domnule, poti sa-mi dovedesti ca acela este soarele?"
"A-ti dovedi ca acela este soarele este foarte simplu. Cea mai buna dovada este ca imi da lumina si ma incalzeste".
"Adevarat, acesta este raspunsul", a zis femeia. "Dovada ca Biblia este intr-adevar Cuvantul lui Dumnezeu este ca imi da lumina si caldura launtrica".

Comentarii

  1. da frumos,azi i-mi propun sa citesc in continuare din geneza aseara am inceput.Nu mint serios.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare