Marturie..



Tata esti alaturi de mine si sunt scopul Tau!
Tata mi-ai dat speranta in fiecare zi din viata mea
dar am fost oarba nereusind sa Te vad
nu am vazut cand din necaz m-ai scos
Tata am fost credula in forta mea, dar acum cred in Tine
Tata cand plangeam, plangeai cu mine , dar nu am vrut sa-Ti simt lacrimile
cand ma bucuram de mine uitam de Tine si iar plangeai pentru mine
cand paseam erai langa mine si imi pregateai calea iar eu o luam pe ulite
cand ma rugam Tie ceream fara sa Te cred, asa cum meritai
Tata greseam si Tu plangeai pentru neputinta mea
si in pacatul meu Tu ma iubeai cu o dragoste imensa
Tata strigam la Tine dar nu-Ti vedeam mana care o tineai intinsa spre mine
Tata imi doream parinti iubitori fara sa simt dragostea Ta atat de mare
Tata nu stiam ca Tu imi poti oferi totul
nu stiam ca daca Te am pe tine in constiinta mea AM TOT!
cautam fericirea Ta amagindu-ma cu alte fericiri triste ale lumii
am trait mici fericiri de moment , fara sa pasesc cu Tine
vroiam pace si bucurie in jurul meu dar nu stiam ca Tu ma poti ajuta
niciodata nu Ti-am cerut sa ma pui sa radiez de o fericire suprema
desi Tu asta ai vrut sa-mi dai mereu ,
mergeam ratacind pe drumuri fara cale
Dar Tata acum Te stiu, stiu cat de mult poti sa-mi oferi
stiu ca tot ce exista ai creat pentru fericirea mea
Tata vreau iubirea Ta sa o primesc in pacea pe care doar Tu mi-o oferi
vreau sacrificiile Tale sa le pui in viata mea pe o tablita legata de inima mea
traiesc sa merg pe calea pregatita de Tine, urmandu-Ti pasii
iar la lovituri sa ma porti in brate sa fie doar pasii Tai pe calea mea
gandesc la Tine si vreau sa fiu primita de Tine Acasa
caci Acasa e cel mai bine ...
iar in ziua cand vei desparti lumea in bine si in rau
vreau ca Iisus sa ma primeasca la El
sa simt fericirea la care nici nu pot gandi cat e de mare
sa umple sufletul meu care a stat departe de ea
iubesc acea zi in care fericirea ce nu mi-o pot imagina
aceea va pune stapanire pe mine si va fi tot
cu gandul la ziua in care desparti raul de bine nu suport,
sa spui "pleaca de la mine Eu nu te cunosc"
detest gandul de-a trai deatunci o vesnicie in suferinta
pentru ca in viata asta am simtit durerea si e greu cand ea exista
cum as putea eu trai mereu, o vesnicie, in durere cand
atunci cand o simt ma doboara la pamant?
cum pot ramane indiferenta la acest gand si sa traiesc ca si cum nu as sti,
nu as stii despre iubirea Ta si chinul ce ma asteapta fara ea?
cum sa mai raman langa cei care gresesc fata de Tine?
langa cei care nu au timp sa afle despre viata pe care le-ai pregatit-o Tu,
despre darurile pe care le-ai oferit sa faca ceva bun si frumos
nu rau si pentru a-si castiga existenta pacatoasa si fara folos
cum sa nu ma folosesc de talentele ce le am pentru a urma calea Ta?
ajuta-ma si arata-mi cum sa fac asta, caci fara Tine nu pot nimic
Calea Ta Tata e sa ajut pe cei rataciti sa vina ACASA TATA
sa merg alaturi de cuvintele Tale , cuvintele ce mi le-ai pastrat mii de ani,
atat de mult timp ai avut grija de ele sa ajunga la mine si eu sa vin ACASA
cum sa nu vreau sa fac asta cand facand asta am pacea, linistea, iertarea si bunatatea Ta??
pentru asta Tata vreau sa fiu copilul Tau bun, care Te asculta
si ascultandu-Te acum stiu ca pot simti atat de usor fericirea
privesc la istoria lui Iisus Tata si vad ce mult a suferit
venea de la Tine si oferea calea spre bunatatea Ta, dar foarte multi nu au vazut
insa Tata in suferinta Lui pentru noi, fiii tai rataciti, a simtit iubire
suferinta Lui era dragostea, pacea si linistea pentru noi
Iisus Tata era linistit, durerea lui nu era fata de El ci fata de noi,
cei care eram prea mandri si increzuti in noi si de fapt eram tarana
caci nu aveam credinta, rabdare, multumire si dragoste eram doar praf
Tata acum vreau ca Iisus sa fie exemplul vietii mele, sa umblu in linistea si dragostea Lui
as vrea Tata ca Iisus sa se reverse in mine si sa fiu imaginea Lui
sa am libertatea pasilor mei pe calea ingusta
TE ROG,
radiaza Tata pacea plina de har si iubire in viata mea
caci Tata acum mai mult ca niciodata vreau ca dragostea Ta,
dragostea Ta sa ma tina in lanturile libertatii
tot ce esti Tu Tata sa fie in mine,
asa Tata o sa fiu mereu fericirea si multumirea Ta ca sunt a Ta
caci Tata esti Cel mai bun parinte ce il poate avea un copil...
Tata esti tot ce am nevoie pe acest pamant si in aceasta viata!
Pentru asta Te iubesc cel mai mult pe TINE, caci...
inainte si dupa toate esti si vei ramane TU, Dumnezeul tuturor si Tatal meu!

Comentarii

Postări populare