"From this moment"- o interpretare de exceptie

Azi dimineata cautand o melodie pe internet am gasit aceasta inregistrare de la ziua indragostitilor. Nu stiu cati ati vazut-o dar eu v-o recomand cu drag. Mi se pare extrem de reusita din toate punctele de vedere. Xonia si Catalin Josan interpreteaza melodia From this moment (Shania Twain), una din putinele mele melodii de suflet.
Am apreciat-o si sustinut-o pe Xonia de la inceput, imi place mai ales pentru ca da clasa muzicii de "pitziponceala" de la noi. Acum are o noua melodie cu baietii de la Deepcentral si se numeste "My beautiful one"( melodie ce o recomand, mai ales pentru interpretarea ei ).
Inregistrarea a avut loc in cadrul emisiunii Fan X, b1 tv.


Daca v-a placut cautati si Xonia- Someone to love you si ultimul single Xonia feat Deepcentral - My beautiful one.
Have fun!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare