Taria unui copil in suferinta!


"Doamne sunt mica dar am nevoie de Tine mai mult ca oricand, am nevoie de iubirea ta pentru ca sunt singura, ma incurajez singura, ma mangai singura, ma imbratisez singura,
sunt mica dar am nevoie de Tine!"
Asa incepea fiecare rugaciunea a acelei fetite mici.
Plangea mult si mereu cadea in genunchi "Doamne asculta-ma, am nevoie de tine!"
Acum are 22 de ani si vede ca atunci Dumnezeu era cu ea, era purtata pe brate.
A trecut prin multe greutati si multi copii cu situatii asemanatoare sunt jos iar ea este fericita. Multi sunt deprimati si nu vad cale de iesire din durerea lor, dar ea ,acea fetita care nu vedea atunci mainile Tatalui sau din ceruri cum o tin, continua sa se roage, credea in El. Indiferent prin ce-a trecut acum ea vede un lucru: Dumnezeul ei o iubeste, a iubit-o si o iubeste cu o iubire imensa si perfecta, oricat ar fi gresit El o iubea.
Cat de frumos, cat de superb e ca cineva sa aiba cea mai mare grija de tine si nici macar sa nu vezi acea Persoana. Acea Prsoana a intors oamenii in favoarea fetitei a ferit-o de cei rai.
Ceva vreme in urma a vazut cum rugaciunile ei au fost ascultate! Acum are de oferit toata viata celui care a avut grija de ea, fara El ea nu mai era. Viata ei vrea sa o ofere lui Dumnezeu, pentru ca tot ce are e a lui Dumnezeu si Dumnezeu i-a oferit totul pentru ca o iubeste.
Acum stie ca taria ei este Cel care o iubeste cel mai mult si face lucruri imposibile pentru ea, este Dumnezeu!
Alaturi de aceasta fetita mica plina de rugaciune , speranta si vise, acea fetita care acum il iubeste enorm pe Dumnezeu, il iubeste Cel mai mult, si eu fac la fel ca ea.
Eu sunt langa fetita aceia si il iubesc la fel de mult pe Dumnezeu caci El ma iubeste cel mai mult si pe mine. Iar eu stiu ca Iisus a murit ca eu sa vad asta si sa nu fie prea tarziu cand vad iubirea lui Dumnezeu. Iisus a murit sa fiu iertata si sa am un exemplu pentru cum sa-mi iubesc TATAL care ma iubeste CEL MAI MULT.
E atat de trist insa cand multi au lucruri marete in viata lor, au trecut prin incercari grele, au reusit imposibilul, au succes in cea ce fac, etc, si cred ca ei au reusit.
E pacat ca nu vad Cine le-a dat toate astea, e pacat ca nu vad ca este cineva care ii iubeste mai mult decat orice !
E pacat ca nu-l vad pe Dumnezeu cum ii tine in brate la fiecare pas!
E pacat ca ei inca simt frica cand Cel ce a facut totul ii iubeste!
E pacat ca necredinta si oribirea lor ii arunca din bratele lui Dumnezeu.
E pacat ca pacatul lor ii arunca in prapastie si risca sa ajunga in abis mai tarziu.
E pacat cum nu vad un Tata care plange si ar face orice sa ii tina mereu in brate, sa-i auda cum spun "tata si eu te iubesc "!
E pacat ca pentru Tatal lor nu au timp deloc.
E pacat ca vor suferi mereu fara sa fie fericiti deplin.
E pacat ca inca mai crezi ca tu faci totul... e pacat ca intr-o zi cand vei vedea iubirea adevarata si fericirea langa Tatal tau, vei auzi "Pleaca de la mine nu te cunosc"!
Nu uita o viata te-a asteptat , unde ai fost?
Nu uita ti l-a dat pe Iisus ca exemplu si semn de iubire.
Nu uita nu ai scuze ca "nu stii"! Totul din jurul tau vorbeste "Dumnezeu exista si te iubeste enorm", vezi tu asta orbule?

Comentarii

Postări populare