So this is Christmas!


Craciunul e un moment magic. Ador aceasta perioada a anului insa am ajuns sa constat cu stupoare ca multi au uitat ce inseamna Craciunul desi toti rostesc si ureaza "Craciun Fericit"!.
De cand eram mica bunicii mi-au zis ca aceasta "sarbatoare" exista pentru ca intre 24-25 decembrie a venit pe lume Iisus, cel care pentru ca noi sa primim iertarea pacatelor de la Dumnezeu, a murit pentru noi. In al doilea rand am auzit o poveste tot de la bunici precum ca un om in aceiasi seara de 24-25 decembrie la multi ani dupa nasterea lui Iisus, a daruit unui copil cel mai frumos cadou pentru el.
Insa bunicii mi-au zis ca Craciunul in sine consta in a ne bucura de nasterea lui Iisus si asa cum Dumnezeu ne-a facut noua cel mai frumos dar prin nasterea lui Iisus si iertarea pacatelor noastre, sansa la o noua viata si exemplul la o viata curata si buna, tot asa si noi sa oferim celor dragi si celor care putem cadouri frumoase, utile, folositoare in viata lor.
Acum ma uit in jur si vad ca multi au uitat de Iisus si ce inseamna a face un cadou.
Cadoul de Craciun nu inseamna un mic simbol, cadoul de Craciun inseamna "a oferi" prin acel dar "bucuria".
Cadou inseamna sa oferi cuiva ceva ce-si doreste, ceva care sa-l faca sa zambeasca, ceva care sa-i aduca putina fericire, ceva bun.
Insa e pacat ca acum "a oferi" inseamna "a face o impresie buna".
E atat de minunat cand cei din jur sunt fericiti!
E atat de frumos cand copiem pe Dumnezeu in fapte!
E atat de perfect sentimentul de multumire pentru ce ai oferit!
Va doresc Craciun Fericit in inimile voastre si alaturi de cei dragi!
Sper ca atunci cand e nevoie sa ne amintim sa fim ca de Craciun, sa oferim din suflet pentru alte suflete lipsite de speranta si ceea ce le trebuie!
Craciun Fericit!
Mos Craciun e in fiecare care are in suflet darul de-"a oferi" speranta si bucurie!
Multumesc iubitului meu pentru fericirea care o am alaturi de el si celor care sunt langa mine, noii mele familii!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare