Intimitatea unei relatii!

Duritatea relatiilor este un fenomen greu de trecut in 80% din cupluri. Daca certurile sau nemultumirile nu apar repede (1 -2 ani) cu siguranta apar mai tarziu. Multi vom pune eticheta si vom declara ASTA ESTE! Insa sunt situatii in care iubirea devine din ce in ce mai puternica pe zi ce trece, lucru ce mi se pare normal. In familia mea am 2 exemple de acest fel, bunicii de pe mama si unchiu+matusa. I-am intrebat de fiecare data cand discut cu ei, cum au reusit? De fiecare data am primit acelasi raspuns. Acceptarea, intelegerea, intimitatea din casa lor si iubirea sunt princiipile.
Trebuie sa recunoastem ca daca nu avem un prieten sau o prietena la care sa fugim tot timpul sa ne plangem de celalalt, ar fi imposibil sa traim. Personal am avut astfel de reactii, putine cei drept, indreptate spre sfaturi, insa au fost dar acum nu mai sunt. In relatia actuala am zis gata nu mai fac asa, vreau sa-mi ascult rudele mele, ca doar nu voi muri. Uneori simteam nevoia foarte mult sa vorbesc cu cineva si nu am facut asta, a fost mai greu dar a meritat pentru ca incet incet am descoperit ca o relatie in 2 este doar in 2. Ma gandeam ca nu mi-ar placea ca un prieten de-al iubitului sa stie detaliile din relatia noastra, nu as putea sa ma simt bine langa acea persoana si ca urmare am zis ce mie nu-mi place altuia sa nu ii fac, mai ales intr-o relatie care de multe ori nu stim la ce duce. Insa am mai descoperit ca foarte important e sa vrem amandoi asta sa punem sinceritatea pe primul loc si sa nu ramanem cu remuscari. Este adevarat de multe ori e bine sa nu discutam cu partenerul de viata despre anumite stari si sentimente care le avem si nu sunt foarte bune, pentru asta timpul nu e trecut si vine, vine in momentul in care "apele" se linistesc. Adevarat ar fi ca familia iti este cel mai bun prieten insa am ajuns la concluzia ca cel mai bun prieten care trebuie sa stie orice din mintea, sufletul si viata ta este partenerul de viata,( asta in relatiile serioase). Oricum cred ca orice relatie trebuie sa aiba intimitatea ei. E la fel ca o cearta intre 2, un al treilea se baga, cei doi ulterior se impaca si cel de-al 3-lea ramane pe dinafara. Pentru asta cel mai bine este sa tinem prietenii ca prieteni ci nu ca gazda sentimentelor tale despre relatia ta cu cineva.
Unchiul imi zicea mereu, cand o sa ai o relatie serioasa cu cineva sa nu lasati pe nimeni sa stie ce este intre voi. Eu cu matusa ta chiar de nu aveam sare intr-o zi si nu aveam de unde lua rabdam, improvizam dar nu ne-am dus la nimeni sa cerem, nu ne-am dus la nimeni sa dezvaluim lipsa noastra. Oamenii vorbesc, barfesc si pentru asta e bine sa fiti intimi doar voi 2.
Acelasi lucru mi-l spuneau si bunicii, noi nu am fost niciodata la nimeni sa cerem ceva chiar de aveam nevoie, am indurat si am facut tot cu mainile noastra. Nimeni nu a stiut discutiile dintre noi 2, supararile noastre si nevoile noastre, doar noi 2 am stiut tot ce se intampla in relatia noastra si ne-a fost bine mereu.
Sunt singurii pe care ii stiu ca au reusit si reusesc incontinuare. Ambele perechi sunt multumite de viata lor, sunt fericite si vad in ei dragostea cu care se asteapta unul pe altul fie sa ia masa impreuna fie in alte lucruri.
De cand ma stiu mi-am dorit pe cineva care sa vina acasa nu pentru ca e ora sa vina acasa de la work ci pentru ca ii este dor de mine. La bunicii si unchiul meu am vazut asta iar acum traiesc si eu asta.
Putini detin secretul in perfectiunea unei relatii, insa daca cei batrani te invata de importanta unei relatii in 2 si intimitatea ei, tineti seama de asta.
ps: Nimeni, oricat de bine ati explica situatia, nu stie mai bine trairile voastre din relatie decat voi 2.

Comentarii

  1. suna frumos insa nu prea e real azi ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca e real insa depinde de oamni.
    Noni

    RăspundețiȘtergere
  3. De acord cu tine Madalina...oamenii sunt rai....te ajuta pe fata insa pe la spate e jale..
    Poti sa re confesezi doar celui ce a suferit din dragoste pt k el intelege si momentele de tensiune dintr-o relatie dar stie sa se si bucure alaturi de tine cand e cazul.
    E bine sa ai o singura persoana cu care sa vorbesti....pt k o a treia parere poate sa iti deschida ochii...ca deh...cand suntem orbiti de dragoste nu prea vedem obiectiv.
    Iti doresc ca relatia de acum sa fie exact cum visezi tu si sa fii fericita la fel ca bunica ta!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare