Inna dezastru!

Nu am nimic cu fatuca asta, uneori chiar ii fredonez piesele insa mi se pare penala. Azi am aflat cateva lucruri foarte faine si interesante despre cativa artisti romani. Acestia au succes in strainatate, lucreaza cu oameni mari din muzica , oameni pe care ii iubim si ii apreciem. Piesele acestor artisti romani mi se pareau copy de la "straini" ca sa aflu azi ca de fapt sunt compuse de acei "straini". WOW! Nu a copiat nimeni pe nimeni ci piesele sunt de acolo din mana acelor artisti.
Un exemplu este Cream, nu mi-a placut de ea, dar de azi ii dau atentie. Tot respectu pentru ea. La noul album a lucrat in America, Anglia, Suedia, Germania cu oameni ca Ryan Tedder de la One Republic, Rule, Fatman Scoop, Fat Joe iar partea de dans cu Marvin Smith ce a mai lucrat cu Britney Spears, Michael Jackson, Janet Jackson. Mai trebuie sa spun ca a cantat pe scena cu Ja Rule .
Si ca sa revin la ce spuneam mai sus, Claudia de ex are tot dreptu sa faca tam tam sa stie romanul lucrul acesta, dar fata isi vede de treaba ei, rezultatele vorbesc nu gura ei. insa Inna?? Hai sa privim la un show Inna, personal mi se pare penal. Orice fatuca "pitzipoanca", orice dansatoare dintr-un club se misca si vorbeste mai bine ca ea, atat pe scena cat si la un interviu. Multi spun ca are voce, ok de acord, insa de ce suna asa urat cand canta live la un concert? de ce ne sparge timpanele?? de ce vorbeste asa prost engleza dar se da mare diva in cantat(in engleza)?
Si inca ceva, daca ascultam logica verusurilor Inna,aflam ca nu are!
Piesele Claudiei suna diferit, a Innei no way. Daca eram singura care credea asta, taceam si incercam sa vad unde gresesc, dar toti cei care au neuronii la locul lor sunt de acord cu mine.
Inafara de cei ce sunt incantati de "destrabalare" nu am vazut pe nimeni serios sa ii placa Inna. Prima melodie "hot" a placut multora, asta pana cand s-a aflat cine canta si a inceput ca fiecare piesa sa sune la fel.
Ce e asa hot la Inna? Probabil e hot ca intrece orice pitzipoanca si orice fufa din Dorobant!
Si ca final, mie scarba de caracterul unor "vedete" de la noi, mie scarba si de muzica lor care este stricata de cei ce o canta.
ps:Pacat pentru ca muzica e facuta pentru suflet nu pentru curvaraseala, pitziponceala si cocalarit.

booli 5 Septembrie 2009
cea mai proasta. (punct)
geo 4 Septembrie 2009
right…
Andreea 4 Septembrie 2009
Corp frumos…dragutza la fata … nimik in cap … cica si ea are voce …melodiile zici k sunt trase la xerox si cam atat … ?
freacs 4 Septembrie 2009
pff Inna asta habar n-are engleza..
Ma dezgusta
Deeea 4 Septembrie 2009
nu-mi place pt ca toate piesele suna la fel si cred k sunt altii mai talentatzi decat asta.Are cv voce dar nu e nici frumoasa nici diva ca altii
iulia 4 Septembrie 2009
asta ma enerveaza la culme…pe bune,am auzit`o cantand live la romanian music awards si…cred ca s-au spart geamurile cladirilor din jur …iar cand a castigat unul din premii…a inceput sa vorbeasca…mai bine n-ar fi incercat!!!mi-a placut si mie la inceput dar…gata!!!time out!!!
GossipQueen 4 Septembrie 2009
Sa vedem cat o mai tine asa . Ca deja devine PLICTISITOARE , melodiile ei sunt la fel , numai versurile sunt schimbate . In plus , a inceput deja sa ne faca de ras cu engleza si cantatul ei live.Daca nu schimba ceva , risca sa ajunga un fel de Roxy Manelista a Europei , iar Romania o sa demonstreze ca nu poate iesi in fata nici macar pe plan muzical
ancajess 4 Septembrie 2009
deci ,nu pricep in Roania sunt atatia artisti care ar merita mai mult k ea Laurentiu Duta ,Marius Moga ,Simplu,Voltaj,Iris ,Cargo,Andra( care are o voce superba) de ce? de ce? pitzipoanca asta,jos k ea k ma m saturat are niste melodi din care nu pricepi nimik si toate suna la el………….
dream_on:x 4 Septembrie 2009
eu sincer m`am saturat de muzik asta de club:basul duduie si se aud nijte versuri pricajite care contin (neaparat)cuvantul “desire”parca fiecare piesa e la felcam acum un an fiecare mel era diferita,avand farmecul ei..stiu ca suna de parca ar scrie o baba,dar am 16 ani si sincer..m`am saturat,iar in playlistu` meu nu mai am de mult timp un artist roman..so…my opinion:d

Comentarii

Postări populare