mamaa ... unde esti?..mereu aici!



intr-o noapte furtunoasa deschise ochiii …
« uite ce scump ee, micutul de el, zici ca e un ingeras ! »
« mama unde esti ? »
… nu deslusea nimic … incepu sa planga in bratele celei pe care o cauta …
« mamaaaa !!! »
« micutul !! oare ce vrea, gata puiul mamei nu mai plange »
« mama mie foame ! »
« scumpul meu hai la masa ca intarzii la scoala ! »
« da mama imdiat, azi am 2 examene foarte importante ! »
« dragul meu faci cum crezi tu ca e mai bine, mama te sustine, stii ca am incredere in tine si te ajut cu ce pot. »
« iubita ma duc pana la mama , se simte rau si are nevoie de mine. »
« dragul meu te iubesc mult »
« si eu mama, stai linistita o sa te faci bine ! »
… un camp plin de bucati de lemn si piatra suprapuse … in mijloc « puiul mamei » plangea …
reincepu furtuna, in brate acum strangea , el, o cruce rece si cu degetele sfarama tarana !
… incepu ploaia! …
… curcubeul insa invalui totul si o mana se putea vedea cum sta pe umarul sau …
« puiul meu nu mai plange, esti parte din mine, sunt cu tine oriunde, sunt mereu aici …
………..prin tine curg EU ! »

Comentarii

  1. bietul copil!....ce-l mai chinuishi:)))))
    parca ar fi prologul intamplarii din Focsani, cand o mititica ce-ti poarta numele a fost rapita...
    traiasca Moldova ...care nu era a lui Fane Babanu ci a urmasilor-urmasilor-urmasilor...lui ghin-ghis-han :)))))

    MARSS

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare