Despre acolo...

“Destinatia unui om nu ar trebui sa fie un loc, ci o cale noua de a vedea lucrurile.”

― Henry Miller

De foarte multe ori aleg acolo. Insa mereu ma opresc sa vad rostul. De fapt caut ceva, sperand sa gasesc altceva. Nu zic ca e gresit, ci ca e o minciuna. Minciuna nu e mereu greseala dar nici adevar.
Am citit atat de mult despre suflet si nevoile lui incat am inceput sa nu mai cred in ele.
Si abia atunci am crezut din nou.
Daca nu ar fi despre suflet am fi fericiti, fara aspiratii, fara acolo.
Destinatiile sunt necesitatile sufletului. Noi aruncam neputinta in ele, dar o facem gresit.
Trebuie a fi o noua cale de a vedea lucrurile. Cale ce nu o vom gasi in ceea ce exista.
Intotdeauna alegem usor, la fel ca toti. Problema insa este despre tine si ce esti tu, nu ei sau ce este.
Astfel ma lupt cu lumea si ce ma face sa fiu si sa cred.
Singura constanta ramane mintea care imi comunica despre adevar.


Comentarii

Postări populare