Mi' e dor ....


Mi'e dor ...de campurile galbene...ce urmau a fi trecute de o "combina"...sa treiere graul ...si soarele puternic care ma batea in cap asteptand pe bunika sa vina cu sacii pentru grau ...
mi'e dor de plimbarile cu bunicu pe camp ... el cu animalele eu prin grau si iarba culegand flori ..,
mi'e dor de ai mei care s-au speriat ca nu ma gaseau pentru ca, fie dormeam la vecina dupa usa invelita cu un ciolofan si papucii mei erau langa fantana si cerul negru ameninta a mare furtuna, fie cand am plecat din padure spre casa fara sa zic si ai mei inebuneau ca nu ma gaseau...
mi'e dor de generala...datile in care pe soseaua de 5 km pana acasa pe care o strabateam zilnic pe jos, fugeam sa ma adapostesc cand erau furtuni sub un pod mare, mi'e dor de datile in care puneam la profesori lipici pe scaun sau cand mergeam cu colegii la furat mere in livada si paznicul ne fugarea prin gradinile oamenilor ce radeau in hohote de noi ....altii ne injurau :)))...
mi'e dor de povestile din fata portii despre acel sarut nevinovat care pe atunci nici nu stiam ca e sarut ... prin clasa 1 :))))) [mi-am amintit de el prin clasa a 10-a, cand pe pod la bunici stateam la taclale mai multi si vorbind de cum am inceput scoala, eu si protagonistul acelor :saruturi:de sub geamul clasei: ne-am amintit...deci acela a fost primul sarut nu cel de la 14 ani :)))
mi'e dor de liceu...de colegi ...de Alex cu pantalonii dati jos plimbanduu-se pe holul liceului in chiloti :))))..
de nota 1 la matematica si 2 puncte scazute la purtare ... ca nu am dat lucrarea, intarziasem la ora cand a aflat profu si cum am intrat in clasa...toti ziceau ..mai bine nu veneai...si nu stiam ce au :)))
de datile cand saream gardul prin spatele salii de sport chiuling..
de datile cand veneam la mine acasa mai multi sa invatam si noi ne jucam Monopole pana dimineata :))))...pe pedepse:)))
de datile cand Alex imi cerea sfaturi in drum spre casa...ce fata sa aleaga ...
de datile cand Alex si Andrei stateau in fata noastra in banca la ore si le suna telefoanele :)))) si ei se uitau in spate ca si cund nu ar fi telefoanele lor :)))
de perioada de dupa bac...cand a trebuit sa dau un tort de inghetata si sampanie... ca na...am luat mai mult decat ma asteptam[nota]
mi'e dor de strazile din Iasi pe care le uram atunci ...dar acum imi e asa dor de ele...
de glumele de la cursuri ...si colegii de acolo ...
de plimbarile cu Cristina :))) la 12 noaptea de la Copou, de la mine la Facultate, adica Universitatea Cuza pana la Agronomie [nu erau case, doar copaci pe o parte si alta ...pe o distanta de vreo 4 km ], iarna sa cautam branza dulce :)))) sa facem cu banane :)))
mi'e dor de datile cand mergeam cu Luminita la repetitii la colinde ...si apoi perioada de Craciun prin caminele din Iasi...
mi'e dor de escapadele prin gradina botanica, Luminita sa guste roadele pomilor, eu sa gasesc locuri de iesit :)))...
mi'e dor...de noptile petrecute la radio ...facand emisiuni...
mi'e dor de drumurile batute cu Radu pana acasa :))) de la radio ...cand ne puneam jos de la atata ras...
mi'e dor de zilele in care trebuia sa bag in direct la radio pe cineva si pe un coleg George Moga l-am botezat Marius Moga si el nu si-a dat seama ca avea emotii :)))) si la sfarsit cand am zis ca-i dau un miel nu stia ce am :)))
mi'e dor de ...diminetile matinale de la tv...unde catalin avea grija sa nu stam seriosi :)) ...mie dor de multe...

mie dor de trecut ....

Comentarii

Postări populare